Panaszkezelési munkatárs

Budapest
Támogató területek (HR, Jog, Marketing, stb.)
Könnyen hozol konzekvens döntéseket?
Fontosak számodra a határidők, jogszabályok és az ügyfél egyaránt?
Biztos, hosszútávú munkahelyre vágysz, ahol megbecsülnek?

Ha magadra ismersz, akkor jelentkezz hozzánk, mint Panaszkezelési munkatárs!

Az UNIQA kompozit biztosítóként évtizedek óta a pénzügyi szektor egyik stabil szereplője hazánkban. Az osztrák gyökerekkel rendelkező cég Magyarországon közel 500 munkavállalóval és több, mint 100 különböző munkakörrel rendelkezik. Nemzetközi hátterünk biztos és stabil alap, melyre bátran tudunk építkezni. Célunk az ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálása, a folyamatos fejlődés és a változásokhoz történő gyors alkalmazkodás.

Mi az UNIQA-nál hiszünk a sokszínűségben és a befogadó kultúrában, éppen ezért szívesen várjuk azon jelentkezéseket is, melyek cégünk sokszínűségét tovább erősíthetik.

#startyourbetter

Hogyan telnek majd a napjaid?

  • A beérkező panaszokat nyilvántartásba veszed,
  • A panaszokat kivizsgálod, megalapozottságukat elbírálod vagy – ha szükséges – továbbítod más szakterület általi kivizsgálásra,
  • Kapcsolatot tartasz, egyeztetsz a szakterületekkel, hogy a beérkezett panasz megfelelő kivizsgálása és a jogszabályoknak megfelelő válaszadása megtörténjen,
  • Megalapozott panaszok esetén intézkedsz a hiba javításáról/kártérítések teljesítéséről,
  • Vizsgálatokat nyomon követed, a visszaérkező állásfoglalásokat ellenőrzöd, vizsgálati határidők betartatását figyelemmel kíséred,
  • Gondoskodsz róla, hogy a panaszok szakszerűen, ügyfélorientáltan kerüljenek megválaszolásra,
  • A panaszkezelést érintő hatósági megkeresésekre válaszolsz, a kapcsolódó adatszolgáltatási kéréseket teljesíted,
  • Részt veszel az ismeretek, tapasztalatok csoporton belüli megosztásában, panaszkezelési folyamat fejlesztésében, illetve a panaszok visszaforgatásában, hogy minél jobb ügyfélélményt nyújtsunk Biztosítóként.

Téged keresünk, ha:

  • minimum 1-3 év biztosítási termékekkel, folyamatokkal kapcsolatos tapasztalattal rendelkezel,
  • precíz és pontos vagy, hatékonyan kezeled a konfliktusokat, ügyfélközpontú szemléletmód jellemez,
  • kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel: választékosan fogalmazol, ismered a hivatalos írásbeli kommunikáció jellegzetességeit, és nem hátrálsz meg, ha esetenként az ügyféllel telefonon kell kommunikálni,
  • munkádat önállóan végzed és könnyen hozol konzekvens döntéseket,
  • gyorsan tanulsz és fontos számodra folyamatos szakmai fejlődés,
  • magabiztosan kezeled a számítógépet, különösen Word és Excel programokat,
  • képes vagy folyamatokban gondolkodni és szereted az alkotó jellegű feladatokat is,
  • nyitott vagy javaslatok, előterjesztések, visszajelzések készítésére a Biztosító minőségi, ügyfélközpontú működésének elősegítése érdekében.

Miért érdemes hozzánk csatlakozni?

  • Önálló, felelősségteljes, rugalmas munkavégzés vár Rád, amely részben home office keretében is végezhető,
  • Stabil vállalat vagyunk, hosszútávú karrierlehetőséget kínálunk,
  • Támogató csapat, jó hangulatú munkahelyi légkör vár Rád,
  • Nagy energiát fordítunk fejlesztésedre is: rendszeres szakmai és nyelvi képzésekkel, alapos betanítással.

Előnyt jelent, ha:

  • felsőfokú végzettséged van,
  • panaszkezelésben, ügyfélszolgálaton, szerződés adminisztráción szerzett tapasztalattal rendelkezel.

Hasonló pozíciók

Állás adatai

40 óra
Határozatlan idejű
1025
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Panaszkezelési munkatárs